loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر موضوعی نهج البلاغه

ویراست دوم

4.5 (2)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده مصطفی دلشاد تهرانی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 240

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 18173 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مطالب این کتاب در دو بخش اصلی با سرفصل های گوناگونی ارایه شده اند، بخش دوم اصلی ترین قسمت این کتاب است که معارف نهج البلاغه را بازگو می کند.

در نخستین بخش به معرفی کتاب «نهج البلاغه»، پدیدآورنده آن یعنی سید رضی(ره)، ساختار، کیفیت و اعتبار این کتاب پرداخته شده است. مخاطبان به ویژه دانشجویان در این فصل علاوه بر آگاهی از روش شناسی این اثر کهن تاریخ اسلام با موضوع شناسی و حوزه های گوناگون این کتاب آشنا می شوند.

بر خلاف آنچه برخی تصور می کنند که این کتاب به نکاتی توجه دارد که مرتبط با زندگی 1400 سال قبل است، مباحث اخلاقی این اثر بسیار ارزشمند و ملموس اند؛ به گونه ای که مخاطبان احساس بیگانگی یا دور بودن زمان تالیف آن را نمی کنند و با نکاتی آشنا می شوند که راهگشای مسایل متعددی در زندگی بشر کنونی اند.

در این اثر علاوه بر توصیه های اخلاقی، خط قرمزهای رفتاری نیز مشخص و مطرح شده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما