loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیوسته با حسین علیه السلام از خاک تا افلاک

ناشر مولف

نویسنده محمدجواد مروجی طبسی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 344

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

حقیقت این است که شاکله و هویت شیعه را، محبت و ارتباط معنوی خاص او با پیشوایان معصوم تشکیل می دهد و همین محبت اهل بیت(علیهم السلام) است که او را در مسیر رسیدن به کمال رهنمون می شود.

در این میان، بر اساس سفارش های معصومین به ویژه پیامبر گرامی اسلام(ص)، الگوپذیری از سومین پیشوای شیعیان و بزرگ رهبر آزادگان جهان، حضرت حسین بن علی(ع) و محوریت بخشی به محبت و ارتباط با ایشان، از جایگاهی بس والا برخوردار است.

امام حسین(ع) به عنوان احیاگر اسلام و ارزشهای والای انسانی، به حق، چراغ هدایت و کشتی نجات امت، لقب گرفته و در مرتبه ای قرار دارد که زنده نگهداشتن یاد او و الگوپذیری از سیرة او در طول زندگی، ضامن سعادت و نیک بختی انسان تواند بود.

نویسنده افتخار دارد برای نخستین بار، روایات و دستورات نورانی معصومین(ع) دربارة ارتباط شیعیان با امام حسین(ع) و الگوپذیری از ایشان را از دوران پیش از تولد تا پس از مرگ و حشر در قیامت، گردآورده و تابلویی زیبا از سبک زندگی حسینی، ترسیم نماید.

«پیوسته با حسین از خاک تا افلاک»، به بررسی بایدها و باورهای مرتبط با پیوند عمیق یک شیعه - حتی پیش از تولد - با سیدالشهدا(ع) می پردازد و در بردارندة عناوینی چون: برداشتن کام نوزاد با تربت، انتخاب نام حسین برای او، محبت به امام و رفتن به زیارت ایشان، زنده نگه داشتن یاد امام حسین، شفاجویی از تربت و آمیختن آن با حنوط میت، ایمنی از فشار قبر و محشور شدن با شهدای کربلاست.

مطالب این کتاب در سه فصل تدوین و تقدیم خوانندگان محترم می گردد:
فصل اول: با امام حسین علیه السلام، از ولادت تا احتضار
فصل دوم: با امام حسین علیه السلام، از احتضار تا رستاخیز
فصل اول: با امام حسین علیه السلام، از قیامت تا بهشت جاودان
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما