loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زمینه ها، عوامل و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران (رهیافت فرهنگی)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده مصطفی ملکوتیان

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 280

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 18217 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «زمینه ها، علل و عوامل وقوع و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران (رهیافت فرهنگی)»، با نگاهی تحلیلی به مباحث فرهنگی انقلاب اسلامی از طریق بررسی پیشینه تاریخی سرزمین ایران و قدرت سیاسی و اجتماعی در دوران پهلوی اول و دوم شکل گرفته است.
در این کتاب توجه ویژه ای به رهبری های حکیمانه امام خمینی (ره) و بازتاب نظری و عملی انقلاب اسلامی در جهان وجود دارد و در پیوست کتاب بحثی درباره «انقلاب های رنگی» در آسیای مرکزی و قفقاز و تمایز آن ها با انقلاب های واقعی آمده است.
کتاب زمینه ها، عوامل و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران (رهیافت فرهنگی) در 12 فصل گردآوری شده است:
«تحلیل وقوع انقلاب اسلامی»، «معرفی چند دیدگاه مشهور فرهنگی»، «پیشینه تحولات کشور»، «صفویه و نقش بارز فرهنگی و سیاسی آن در تاریخ معاصر کشور»، «دوره قاجار و حرکت های انقلابی»، «قدرت سیاسی و ویژگی ها و اقدامات آن»، «دوره سلطنت رضاشاه»، «دوره سلطنت محمدرضاشاه»، «نیروی اجتماعی و ویژگی ها و اقدامات آن»، «آرمان انقلاب اسلامی»، «رهبری امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی؛ روش ها، راهبرد ها و کارکرد ها»، «امام خمینی (ره) و رویدادهای بزرگ ایران معاصر (پیش از انقلاب اسلامی)»، «گسترش روحیه انقلابی و وقوع انقلاب»، «محورهای مختلف در بازتاب های نظری و عملی انقلاب اسلامی» و «انقلاب اسلامی، نظام بین الملل و آینده غرب» از جمله عنوان های مطالب کتاب اند.

کتاب زمینه ها، عوامل و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران (رهیافت فرهنگی)، نوشته مصطفی ملکوتیان است و توسط دفتر نشر معارف به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما