loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عقاب علیه شیر: بررسی پیامدهای حمله احتمالی آمریکا به ایران

ناشر سوره مهر

نویسنده یعقوب توکلی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 324

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 18494 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده این کتاب درباره نگارش این اثر می گوید: در حدود شش سال پیش که بحث تهدیدات و حمله آمریکا به ایران در دوران بوش پسر شدت گرفته بود، احساس کردم که جامعه نیاز به یک هوشیاری و آموزش استراتژیک دارد تا بتواند بر تهدیدهای پیش رو فائق آید. لذا تصمیم به نوشتن این کتاب گرفتم. با توجه به این که کتاب با دید آینده نگرانه به نگارش درآمده، خوانش آن در زمان حال هم برای خوانندگان دارای موضوعیت است.
وی ادامه داد: در این کتاب به سابقة غرب در حمله به کشورهای جهان اسلام و حضور آمریکا در ایران نیز پرداخته شده و راهکارهای مقابلة نظامی با حمله آمریکا نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
در این کتاب توضیح داده شده است که در صورت وقوع احتمالی این تهاجم شرایط کشور در چه وضعیتی قرار خواهد گرفت تا مثل دوران اولیة دفاع مقدس دچار بحران و مشکلات ناشی از مسئولیت و همچنین گسترش تجاوز دشمن نشویم.
با توجه به روند سیاست خارجی بر مذاکره و گفت وگو مسئلة حملة احتمالی آمریکا به کشورمان از فکر و ذهن مسئولان آمریکایی خارج نشده است. تجربه تاریخی نشان داده که هرگاه دولت هایی آمادگی حداکثری خود را برای دفاع کنار گذاشته اند، در آن شرایط آسان تر و سریع تر مورد تهاجم دشمن قرار گرفته اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما