loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفتگوی پرستوهای عاقل

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده محمد دوست پرور

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 18857 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بحث اصلی این کتاب درباره بایدها و نبایدهای خواستگاری است که برای همه کسانی که در شرف ازدواج هستند، خواندنی و ارزشمند است. این کتاب از بخشهای زیر تشکیل شده است: آشنایی با قوانین ازدواج، دلیل ازدواج، دلایل انتخاب، بیماری، وسواسی، محیط کار، اهمیت خانواده، دیدن مدارک، همراهان زندگی، روابط پیشین، راستگویی، پیشینه، رعایت حلال و حرام، ازدواج قبلی، نقش ایمان و مذهب در زندگی، بخشندگی، تعادل در رفتار، زیبایی، قیمت گران، محل زندگی، نگاه به افق زندگی و روشن بودن، ایجاد جذابیت در زندگی، روابط با پدر و مادر، پذیرش نقاط ضعف، خواستگار سمج، حل اختلاف و جلسه خواستگاری است.

در بخشی از مقدمه کتاب می خوانیم: «در طول حیات آدمیان، موقعیت هایی وجود دارد که نقطه عطفی در زندگی آنان به شمار می آیند. انتخاب همسر یکی از این موقعیت ها و شاید بزرگ ترین تصمیم زندگی و مهم ترین چالش آن است، که اگر خردمندانه و آگاهانه انجام پذیرد، زندگیِ مشترک گلستان، لذّتبخش و طبعاً پایدار خواهد بود. دغدغه غالب جوانان این است که چگونه همسر مناسب خود را انتخاب کنیم و از سویی سئوالِ جدّی و اساسی بسیاری این است که چرا عدهای در انتخاب همسر، اشتباه میکنند؟ تشکیل زندگی مشترک، بدون رعایت اصول و درک مهارتهای آن، و تنها بر اساسِ شانس، عشق و عاشقی، سکونت در ساختمان سُست و لرزانی است که حداقل پنجاه درصد آن فرو خواهد ریخت! فراگیری اصول و مهارت های لازم، افراد را قادر خواهد کرد تا آگاهانه و عاقلانه تصمیم بگیرند. آشنایی با این اصول و عمل به آن، در انتخاب همسرِ شایسته و زندگی پایدار و دلپذیر، تأثیر جدّی دارد و این کتاب به مسائلی میپردازد تا همسری مناسب انتخاب کنیم.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما