loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حکایت نامه پیامبر

حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم (ص)؛ بیش از 850 حکایت از زندگانی رسول خدا (ص) در 162 موضوع مختلف

5 (2)

ناشر جمال

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

ویراستار علیرضا سبحانی نسب

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 935

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 18895 10003022
250,000 237,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حکایت نامه پیامبر، ویراست جدید کتاب «حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم (ص)؛ بیش از 850 حکایت از زندگانی رسول خدا (ص) در 162 موضوع مختلف» است. این کتاب نوشته حجت ااسلام غلامرضا حیدری ابهری است و در انتشارات جمال منتشر شده است.

کتاب حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم(ص) مجموعه ای جامع از حکایات زندگی حضرت محمد(ص) است که از بین بیش از 200 جلد کتاب حدیثی و تاریخی گردآوری شده است. هدف از تألیف چنین اثری، آشنا ساختن مشتاقان پیامبر بزرگوار اسلام با سیره اخلاقی و تربیتی ایشان بوده است.

در این مجموعه، تصویر نسبتاً جامعی از جنبه های گوناگون زندگی آن حضرت ارائه شده و در قالب موضوعاتی متنوع، پیام های زندگی ساز آن الگوی جاویدان، در دسترس شیفتگان سیرة نبوی قرار گرفته است. با مطالعه کتاب حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم(ص) با پیامبری آشنا می شوید که تاریخ ساز بوده و نه تاریخ دار که صرفاً متعلق به چهارده قرن پیش باشد.

با خواندن حکایات این مجموعه، به روشنی در می یابید که نمی باید ـ و البته هرگز نیز نمی توان ـ شخصیت پیامبر را در مدینه عصر آغازین اسلام محدود ساخت. اثر حاضر توصیف مدینه فاضله مورد نظر اسلام است که درس آموزی از آن به هیچ زمان و زمین و نه هیچ عصر و نسلی محدود نیست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما