250,000
تومان
5 ٪
237,500
تومان
افزودن به سبد خرید

حکایت نامه پیامبر

حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم (ص)؛ بیش از 850 حکایت از زندگانی رسول خدا (ص) در 162 موضوع مختلف

دسته بندی: رسول اکرم و بعثت

ناشر: جمال

نویسنده: غلامرضا حیدری ابهری

ویراستار: علیرضا سبحانی نسب

سال نشر: 1394

تعداد صفحات: 935

3
امتیاز
2
نفر
5 از 5
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب حکایت نامه پیامبر، ویراست جدید کتاب «حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم (ص)؛ بیش از 850 حکایت از زندگانی رسول خدا (ص) در 162 موضوع مختلف» است. این کتاب نوشته حجت ااسلام غلامرضا حیدری ابهری است و در انتشارات جمال منتشر شده است.

کتاب حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم(ص) مجموعه ای جامع از حکایات زندگی حضرت محمد(ص) است که از بین بیش از 200 جلد کتاب حدیثی و تاریخی گردآوری شده است. هدف از تألیف چنین اثری، آشنا ساختن مشتاقان پیامبر بزرگوار اسلام با سیره اخلاقی و تربیتی ایشان بوده است.

در این مجموعه، تصویر نسبتاً جامعی از جنبه های گوناگون زندگی آن حضرت ارائه شده و در قالب موضوعاتی متنوع، پیام های زندگی ساز آن الگوی جاویدان، در دسترس شیفتگان سیرة نبوی قرار گرفته است. با مطالعه کتاب حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم(ص) با پیامبری آشنا می شوید که تاریخ ساز بوده و نه تاریخ دار که صرفاً متعلق به چهارده قرن پیش باشد.

با خواندن حکایات این مجموعه، به روشنی در می یابید که نمی باید ـ و البته هرگز نیز نمی توان ـ شخصیت پیامبر را در مدینه عصر آغازین اسلام محدود ساخت. اثر حاضر توصیف مدینه فاضله مورد نظر اسلام است که درس آموزی از آن به هیچ زمان و زمین و نه هیچ عصر و نسلی محدود نیست.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام