loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حج در آیینه روانشناسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 18949 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در بخش اول این کتاب به تبیین ابعاد روانشناختی حج با تکیه بر منابع دینی پرداخته می شود. فصل اول از این بخش به تاثیر مناسک حج بر بعد شناختی، فصل دوم به چگونگی تاثیر مناسک حج بر بعد عاطفی، و فصل سوم نیز به حیطه های اثر گذاری مناسک حج بر رفتارهای حجاج اختصاص دارد.
در این فصول سه گانه، روند بحث به این صورت است که با تکیه بر منابع دینی، برخی تاثیرات روان شناختی حج و مناسک آن بر یکی از ابعاد روانی انسان شناسی باز می شود. بخش دوم کتاب که در دو فصل تدوین شده است، نخست و در دو فصل تدوین شده است، نخست و در فصل اول آن به ارائه گزارشی از یک پژوهش میدانی درباره چگونگی و میزان تاثیر مناسک حج بر سطح سلامت روانی و سطح دین داری حجاج اختصاص دارد. فصل دوم این بخش نیز به تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما