loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

با دخترم (ویژه والدین و مربیان دختران نوجوان)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 18954 10003022
320,000 288,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «با دخترم» نوشته علی احمد پناهی و داوود حسینی که با عنایت به منابع غنی اسلامی نوشته شده، به والدین و مربیان دختران نوجوان کمک می کند که با آگاهی از وضعیت روانشناختی فرزندان نوجوان و بحران هایی که در این دوره سپری می کنند، با علم و آگاهی به نیازشان پاسخ مناسب دهند.

کتاب با دخترم (ویژه والدین و مربیان دختران نوجوان)، کتاب جامعی در این حوزه می باشد و تقریباً تمام تلاش نویسندگان کتاب بر این بوده که تمام مسائل این دوران را شناسایی و بیان کرده باشند، در ده فصل به طور مفصل نوشته شده است.
دراین ده فصل به مسائلی مهمی همچون، دوران بلوغ و اهمیت آن، موفقیت نوجوان و راهکارهای آن، نوجوان و دوستی ها، سلامت و بهداشت تن و روان دختران، دروان قاعدگی، آسیب شناسی دوران نوجوانی، مسائل جنسی، والدین و فرزندان، تحصیل و احکام دختران نوجوان اشاره شده است.

کتاب با دخترم (ویژه والدین و مربیان دختران نوجوان)، نوشته علی احمدپناهی و داوود حسینی است و در انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما