loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ستاره های نبرد هوایی: زندگی نامه، خاطرات و تصاویری از خلبانان سال های دفاع مقدس (دوره سه جلدی)

ناشر سوره مهر

نویسنده احمد مهرنیا

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 1676

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

«ستاره های نبرد هوایی» یک مجموعه مصوّر سه جلدی است که دربردارنده شرح زندگی، احوال و خاطرات خلبانان سال های جنگ تحمیلی است. این کتاب یکی از تولیدات دفتر ادبیات و هنر مقاومت است و سرتیپ خلبان دکتر احمد مهرنیا نویسنده، خاطره نگار و استاد دانشگاه نگارش آن را انجام داده است.
کاملا آشکار است که این اثر همچون دیگر آثار دفاع مقدس با هدف زنده نگه داشتن نام، یاد و خاطره دلیرمردان جنگ بخصوص عرصه نیروی هوایی و پاسداشت رشادت های آنان در زمان دفاع مقدس گردآوری شده است.
شیوه کار و نوع بیان مهرنیا در تمامی مجلدات این مجموعه یکسان است و اطلاعات آثارش را براساس مصاحبه ها و دست نوشته هایی که خلبانان از دوران جنگ تحمیلی در اختیار او قرار داده اند، بدست آورده است.

دور از انصاف است که اعتراف نکنیم که این کتاب ها آنقدر جامع هستند که به نوعی هم کتاب مرجع و هم شرح حالهای جذابی از جنگ برای خوانندگان نظامی یا عادی به ارمغان می آورد.
او در این کتاب به کلیه خلبان های زمان جنگ در تمامی پایگاه ها می پردازد. کسانی که با بالگرد، جنگنده، ترابری و ... پرواز می کردند و ضمن بیان خاطرات آنها، از شهدا و افراد فوت شده نیز یاد می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما