loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بررسی فقهی - حقوقی ترک فعل در تحقق عنصر مادی جرم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19033 10003022
135,000 121,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب دارای چهار فصل بوده که پیشینه تحقیق، نوآوری ها، ضرورت، هدف، پرسش و پاسخ ها و مفاهیم و ضرورت جرم انگاری ترک فعل در فصل نخست آن مطرح شده است.
تفاوت جرم ترک فعل و جرم ایجابی، تفاوت انواع جرایم ترک فعل، دیدگاه ها درباره تحقق و عدم تحقق عنصر مادی و ترک فعل، عدم تحقق عنصر مادی، تحقق عنصر مادی با ترک فعل، رویه قضایی و نظریه مشورتی و مبانی فقهی و حقوقی جرم است.
مصادیق در فقه و قانون، ترک فعل از نظر رویه قضایی و ترک فعل از دیدگاه های نظریه مشورتی اداره حقوقی را از دیگر عناوین مباحث مطرح شده در این کتاب ذکر کرد.
نویسنده در این فصل کار تطبیقی صورت داده و ترک فعل از مبحث دیدگاه حقوق کیفری کشورهای مختلف مانند ایتالیا، آلمان، فرانسه و افغانستان را مورد بحث قرار داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما