loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی سیاسی - اجتماعی قیس بن سعد

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19216 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب به بررسی شخصیت و ادوار زندگی «قیس بن سعد» یکی از اصحاب پیامبر اسلام (ص) و امام علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع) می پردازد. در این اثر ابتدا به بحث درباره حوادث زندگانی قیس بن سعد در دوران حیات پیامبر اکرم و شرکت گسترده وی در غزوات متعدد پیامبر پرداخته شده و روحیه ایثار و فداکاری وی توصیف شده است. آنگاه به دوران زندگانی قیس بن سعد در عصر خلفای سهگانه اشاره شده و شرکت وی در برخی از فتوحات در این عصر تشریح شده است. در ادامه نگارنده به شرح احوال و حوادث زندگانی قیس بن سعد در دوران امامت امام علی (ع) و شرکت وی در جنگهای صفین، نهروان و جمل اشاره کرده و روحیه ولایی ایشان در دفاع رفتاری و گفتاری از ولایت اهلبیت را به تصویر کشیده است. در بخش پایانی کتاب نگارنده دوران زندگانی قیس بن سعد در عصر امامت امام حسن را مورد مطالعه قرار داده و به صورت اجمالی به معرفی دیوان اشعار وی پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما