loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هفت نامه آسمانی: متن هفت نامه از قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به هفت شیعه وارسته ...

همراه با هفت حکایت از تشرفات معتبر به محضر ایشان

ناشر ذکرا

تحقیق و تنظیم کتاب مرکز مطالعات اسلامی و پژوهش های دینی ذکرا

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 128

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب شامل متن هفت نامه از قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به هفت شیعه وارسته، همراه با هفت حکایت از تشرفات معتبر به محضر ایشان می باشد.

نویسنده در مقدمه درباره این اثر چنین نوشته است:
در نوشتار پیش رو تلاش کرده ایم تا حضرت را آنگونه که منابع معتبر بیان کرده اند، بازشناسی کنیم. از زندگی نامه ایشان گرفته تا نامه ها و تشرفات حضرت. استناد ما به کتب پذیرفته شده ای چون «احتجاج طبرسی»، «غیبت طوسی»، «بحارالنوار مجلسی» و ... بوده است؛ به نظر میرسد نامه ها می تواند برای طالبان حق تامل برانگیز و راه گشا باشد؛ زیرا اگرچه حضرت، نامه هارا برای یاران خاص خود نگاشته اند، ولی از فهوای نامه ها بر می آید که نامه ها سرگشاده اند و مفادشان محدود به هنگام نگارش آنها نیست؛ بلکه در هزاره سوم نیز عقل و فطرت آدمی آنها را تایید میکنند. اگر نامه ها با دقت بیشتر خوانده شوند، گویی عتاب و خطاب حضرت با ماست و در برخی فرازها، شکوای حضرت از ما به جایی می رسد که جا دارد ناخودآگاه بگوییم: به ابی انت و امی ...

اگر بدانی غایب تویی یا «او» معنای حضور خویش را خواهی فهمید !باید پرده ی دل را کنار زد تا پرده ی انتظار بر افتد.باید درباره «او » اندیشید که از کجا آمده و ما را به کجا خواهد برد و هزاران اندیشه ناب که باید غرقش باشی!
«... دعای ما شامل حال شمایست؛ پس دوستان ما باید به آن اطمینان داشته باشند و بدانند که از آسیب دشمن در امان خواهند بود، حتی اگر از صدمات سخت دشمنان بترسند، باید بدانند که خداوند آن ها را کفایت می کند و تا وقتی که شیعیان ما از گناه دوری کنند، عنایت الهی شمامل حال آن ها خواهد بود.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما