loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آذرخشی دیگر در آسمان کربلا (مشکات)

آفتاب ولایت

4.8 (4)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19469 10003022
160,000 144,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آذرخشی دیگر در آسمان کربلا (مشکات)، نوشته محمدتقی مصباح یزدی است و در انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به چاپ رسیده است. کتاب آذرخشی دیگر در آسمان کربلا، معرفی مجموعه آثار و سخنرانی های محمدتقی مصباح یزدی است که در زمینه های مختلف اخلاقی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی ارائه شده است.

این مباحث در زمینه موضوعاتی مانند عاشورا و پاسخ به شبهاتی درباره آن، زمینه های قیام عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر و وظایف حکومت و مردم در شرایط حاضر مطرح شده است. نگارنده به زمینه های انحراف واقعه عاشورا اشاره نموده و تشابه زمان امام حسین (ع) با جامعه کنونی ما را از جهت گرایش به ارزش های انسانی و اسلامی و رویگردانی از آن را بررسی می نماید.
وی همچنین به فلسفه عزاداری برای امام حسین و فرستادن لعن بر دشمنان آن حضرت اشاره کرده و حرکت اصلاحی امام حسین به ویژه احیای مسأله مهم امر به معروف و نهی از منکر توسط آن حضرت را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیر محمد محمدی نیا

بسیار خوب و خواندنی

15 اردیبهشت 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما