loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تماشای فرزانگی و فروزندگی

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19616 10003022
125,000 112,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب برگرفته از مقالات و بیانات آیت الله مصباح یزدی درباره علامه طباطبایی است که در شش فصل تهیه و تنظیم شده است. خلق و خوی علامه به عنوان طلایه دار تحقیق و تزکیه، روحیه ابتکاری ایشان در عرصه اندیشه و عمل و نیز نقش وی در معرفی اسلام و به خصوص شیعه به جهانیان، ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه، توجه به نیاز زمانه و نیز کوشش های فرهنگی ایشان به عنوان سرچشمه فضل و فضیلت در زمینه احیای اندیشه و ارزش های اسلامی و انقلابی از جمله مباحث آغازین این نگاشته است.
همچنین در این کتاب، مؤلف محترم از علامه به عنوان مفسری گرانمایه یاد کرده اند و ضمن بررسی جایگاه تفسیر در میان علمای شیعه و سنی، به سبک و چگونگی روش تفسیر حضرت علامه اشاره کرده اند. پرهیز از تاویل های سلیقه ای، توجه به شرایط سیاسی و اجتماعی زمان، الهامات الاهی، و لزوم آموزش های تفسیری از جمله مطالبی است که در این بخش به آنها اشاره شده است.
حضرت استاد در ادامه این کتاب به ابعاد شخصیتی حضرت علامه و نبوغ فکری و علمی ایشان اشاره می کنند و ضمن توضیح نقش علامه در احیای تفکر اسلامی، ستیز با افکار انحرافی، تبیین مبانی فکری انقلاب اسلامی و ترویج معارف ناب در جامعه، به بیان ارتباط ایشان با دانشگاهیان، فروتنی آن بزرگوار در طرح مباحث فلسفی، نوآوری های حکیمانه آن حکیم گرانقدر در طرح مباحث مورد نیاز روز و پاسخ به شبهات و تفکرات الحادی پرداخته اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما