loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حسابی مصرف کنیم: اصلاح الگوی مصرف

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19777 10003022
8,000 7,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب دارای سه فصل بوده و فصل نخست آن به کلیاتی در زمینه تعریف اصلاح الگوی مصرف، قناعت، اسراف، صرفه جویی و مصرف می پردازد. نویسنده در این بخش به آسیب های الگوی مصرف نادرست از منظر اسلام و آسیب های فردی، خانوادگی، کشوری و جهانی آن نگاه دقیقی دارد.
نویسنده در فصل دوم به چگونگی شکل گیری الگوی مصرف نادرست پرداخته و چرایی و چگونگی الگوی مصرف نادرست را تبیین می کند و سپس به مصرف نادرست در کشور ایران می پردازد.شیوه های تبلیغات مهمی که برای ایجاد الگوی مصرف نادرست است با چند زیرعنوان از جمله برجسته سازی، اغنا، برچسب علمی زدن و پیام دهندگان جذاب نیز از دیگر مباحث مطرح شده در فصل دوم این کتاب است.
در فصل سوم مباحثی در زمینه چگونگی پیشگیری از الگوی مصرف نادرست و عرضه الگوی صحیح، راه های پیشگیری از مصرف نادرست، راهکارهای ایجاد الگوی مصرف درست در فرزندان، میانه روی از دیدگاه های دینی و راهکارهای عملی مدیریت اقتصادی مؤثر در خانواده مطرح شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما