loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پشت میز رضایت بنشینید: راهکارهای افزایش رضایت شغلی

5 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19836 10003022
15,000 13,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بسیار به جا خواهد بود که انسان گاهی درباره ی لذتی که از کار احساس می کند، یا درباره ی مناسب بودن سمتی که در آن به انجام وظیفه می پردازد، یا درخصوص اهمیتی که کار در زندگی او دارد، خوب بیندیشد؛ آیا کارتان شما را ارضا می کند؟ از سمتی که دارید، احساس غرور می کنید؟ آیا زندگی بهتری را آرزو می کنید؟ در کنار نکات مثبت این نظرخواهی، در صورتی که این بازنگری تداوم داشته باشد، و بخش مهمی از وقت شما را در هنگام کار یا به طور کلی در زندگی تان اشغال کند، باید در این خصوص تامل بیش تری کنید. چرا که فرو رفتن در افکار مستمر بی حاصل، به سلامت روابط دوستانه و منزلت شما لطمه می زند. در همین راستا نگارنده در کتاب حاضر نشان می دهد که چگونه افراد می توانند محیط کار خویش را بهتر و دل پذیرتر سازند. در کتاب مطالبی از این دست فراهم آمده است: دلایل قابل قبول و بهانه های نامقبول برای استعفا دادن، روش هایی برای آن که در وضع خویش تحولی به وجود آورید و شغل خود را احیا و بازسازی کنید، شیوه هایی که برای اصلاح کارتان در دسترس شما است و... کتاب در چهار بخش با عناوین "این ناراحتی از کجا شروع می شود؟"، فرار از شغل کنونی تان"، "روح تازه ای در شغل خود بدمید" و "درجا زدن مثبت" تنظیم شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما