loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زمان را نگه دارید: مدیریت و برنامه ریزی زمان

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب در مجموع در چهار فصل تنظیم شده که عنوان فصل نخست آن «امان از این زمان» است که در چند محور و گام مانند تعریف مدیریت زمان، آثار و نتایج مدیریت زمان طرح بحث شده است. درک ارزش زمان، شناخت ویژگی آن و ارزیابی مهارت مدیریت زمان در خود در این فصل مطرح شده است.
فصل دوم دارای عنوان «دزدان زمان را دستگیر کنید» می باشد که گروه اول عوامل درونی اتلاف زمان و گروه دوم عوامل بیرونی اتلاف زمان است. گروه های درونی به عوامل شناختی، عاطفی و رفتاری تقسیم شده و گروه های بیرونی اتلاف زمان گروه بندی افراد، احترام به دیگران، پرهیز از تقلید صرف، کنار گذاشتن تعارف و رودربایستی، توقع نداشتن از دیگران و حدود استفاده از فناوری را در بر می گیرد.
فصل سوم دارای عنوان «ثانیه های زمان را ذخیره کن» است که به ارزش زمان می پردازد و اهمیت زمان را مورد توجه قرار می دهد. فصل آخر این کتاب دارای عنوان برنامه ریزی است که شامل مباحثی مانند تعریف برنامه ریزی و مراحل آن است و مسائلی که برنامه ریزی را به هم می زند در این فصل مطرح می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما