loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهد شیرین شادی: مهارت های شاد بودن و شاد زیستن

ناشر انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)

نویسنده جواد مصلحی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 86

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19848 10003022
22,000 19,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در فصل نخست این کتاب به کلیات پرداخته شده که از جمله چیستی شادی، چرا باید شاد باشیم و حدود شادی چیست. در زمینه شادی سه موضوع را مطرح کردند که شادی با گناه و معصیت نباشد، با اذیت و آزار همراه نباشد و سوم لهو نباشد بنابراین اگر این خصوصیات را نداشته باشد شادی فواید فراوانی دارد. فواید شادی در شش عنوان مانند نشاط روحی، رشد علمی، رشد اقتصادی، امنیت اجتماعی، استحکام نظام خانواده، سلامت و بهبود عملکرد ایمنی بدن تبیین شده است. در ادامه این فصل نسبت شادی و شادی در قرآن و شادی و نشاط در سیره معصومان طرح شده و کلیات شادی تقدیم اساتید شده است.
فصل دوم این کتاب به خنده اشاره داشته و در آن روانشناسی خنده، اقسام خنده و پیامدهای مثبت خنده از پنج منظر مطرح شده است.
فصل سوم اثر عوامل موثر در شادی بیان شده که شامل عوامل فردی، اجتماعی و محیطی است و همچنین ویژگی های اصلی انسان های با نشاط و موفق در پایان این فصل تبیین شده است.
نویسنده در فصل چهارم و نهایی راهکارهایی برای شاد زیستن، راهکارهای شناختی، رفتاری و راهکارهای کوتاه در این زمینه مطرح کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما