loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرنیان اندیشه - جلد اول: پرسش ها و پاسخ های حضرت استاد آیت الله فیاضی

جلد اول

ناشر انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)

تحقیق و تنظیم کتاب علیرضا رنجبر

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 416

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 20147 10003022
80,000 72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در واقع نوعی بحث کلان بوده که حاصل جلسات پرسش و پاسخ آیت الله غلامرضا فیاضی است و هدف اصلی آن ارائه پاسخ به سوالات افراد مختلفی بوده که شبیه این سئوالات را در محضر وی پیش از این مطرح کردند.

در واقع انبوه سئوالات نسل جوان و جست وجوگر امروز نشان از آن دارد که این نسل خواهان عناوین و امتیازات مادی نیستند بلکه طالب علم، فهم و رهنمودهای خاص هستند.

این کتاب حاصل سال ها تجربه و ممارست علمی آیت الله فیاضی است که در جلسات پرسش و پاسخ به طلاب و دانشجویان پاسخ دادند.

بخش اول کتاب دارای عنوان مشاوره است که درباره مباحث مختلفی مانند مشکلات اقامت در قم، جهش خواندن دروس، اخذ مدرک دانشگاهی برای طلاب، نحوه فهم دین، دیدگاه استاد درباره حفظ قرآن، نحوه تحصیل، شیوه تحصیل منطق، راه موفقیت در حوزه فلسفه، برنامه برای فارغ التحصیلان، بحث های کلامی و مباحث مختلف مشاوره ای بوده که وی به این پرسش ها پاسخ داده است.

بخش دوم کتاب منطق است که شامل موضوع علم منطق، علم حصولی و حضوری و اعراض ذاتیه و معنای تصدیق و تعریف حکم است.

بخش سوم کتاب فلسفه نام دارد که شامل 18 گفت وگو مانند تعریف فلسفه، جایگاه فلسفه، حقیقت وجود، بررسی علم حصولی، رابطه روح با بدن، فلسفه، علیت تحلیلی، شرح حدیث و مباحث این چنینی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما