loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جامعه شناسی جنبش های اجتماعی: تحول کنش های کارگری در ایران

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده نوذر امین صارمی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 232

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 20445 10003022
116,000 104,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در راستای بررسی و تبیین تحولات کنش های کارگری ایران و نقش عوامل ساختاری در آن تدوین شده است. بر این اساس تبیین تاریخی جنبش های کارگری پیشرو در جهان مانند انگلستان، آمریکا، فرانسه، آلمان و ایتالیا از موضوعات اصلی کتاب به شمار می آید.

مولف اثر ضمن ارایه تاریخچه ای از جنبش های کارگری جهان، این پدیده را در ایران بررسی کرده است. وی کوشیده جنبش های کارگری ایران را از دوران شکل گیری طبقه کارگر تا ظهور انقلاب اسلامی، بررسی و تبیین کند.

یکی از نکات قابل تامل این اثر پژوهشی، ارزیابی تحولات کنش های کارگری در چند دهه اخیر و عوامل موثر بر آن است که در بخش تبیین تجربی جنبش های کارگری جای دارد.

نوذر امین صارمی از محققان حوزه علوم اجتماعی است که از جمله پژوهش ها و تالیفات وی می توان به کتاب «درآمدی بر کاربرد روش تحقیق در علوم انتظامی»، «انحرافات اجتماعی و خرده فرهنگ های معارض»، «جنبش های اجتماعی به مثابه قدرت نرم»، «اثر حادثه نشینی بر وقوع جرایم اجتماعی شهرستان کرمانشاه» و «آسیب شناسی پژوهش در دافوس» اشاره کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما