loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلیات مفاتیح الجنان با ترجمه استاد حسین انصاریان

3.5 (2)
موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این گنجینه ارزشمند مجموعه ای از دعاها، مناجات، زیارات، اعمال مخصوصه ایام سال و ماه و روزها است که از طرف پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) صادر شده و توسط شیخ عباس قمی جمع آوری و تدوین شده است. ترجمه این اثر توسط استاد حسین انصاریان انجام شده و انصافا از دقت بالایی برخوردار است. چاپ این کتاب نیز بسیار زیبا بوده و ترجمه ادعیه با رنگ آبی در زیر هر دعا آورده شده است.

این مجموعه، با دقت احاطه ای که مولف آن بر آثار اهل بیت (ع) و کتب دعا و زیارات داشته، از معتبرترین کتب و ادعیه، گردآوری شده است، و در مدت کوتاهی، این کتاب همه گیر شده و در تمام منازل، مساجد و اماکن متبرکه وجود دارد. مفاتیح الجنان، بعدها ملحقاتی توسط نویسنده به آن اضافه شده است. این مجموعه توسط دانشمندان بزرگی، بارها و بارها ترجمه شده است. شیخ عباس قمی، ملحقاتی به این کتاب، بعدها اضافه کرده که در بعضی از نسخ مفاتیح، به صورت «ملحقات مفاتیح الجنان» به چشم می خورد. این ملحقات، در همان تقسیم بندی، قید شده است. بسیاری از این ادعیه و زیارت به کتب معتبر و افراد موثقی چون اقبال (سیدبن طاوس) و مصباح کفعمی ارجاع داده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما