loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه آثار سید جمال الدین اسد آبادی - جلد پنجم: مجموعه رسائل و مقالات

ناشر کلبه شروق

تحقیق و تنظیم کتاب سید هادی خسروشاهی

سال نشر : 1379

تعداد صفحات : 328

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعه مقالات و رسائل فارسی، شامل بیش از سی رساله و مقاله از سید است که بخشی از آن ها را خود سید نوشته و بخشی دیگر توسط سید بیان شده و محمد حسن آقا امین الضرب ثانی، آن ها را تقریر و به خط خود نوشته است... تعدادی از مقالات فارسی همان هایی است که تحت عنوان «مقالات جمالیه» چاپ شده است و بخشی دیگر، مانند رساله نیچریه و یا قصه های استاد، به طور مستقل و یا در جرائد و مجلات، قبلاً چاپ شده است که مجموع کامل آن ها، یک جا گرد آوری شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
توضیح این نکته ضروری است که در این مجموعه، قصه های استاد نیز نقل شده است که برای نخستین بار توسط مرحوم ابوالفضل قاسمی چاپ شد و نسخه خطی آن در بین اسناد سید در مجلس نگهداری می شود، ولی هیچ یک از این قصه ها، به خط خود سید نیست و ظاهراًً آن ها را سید در اوقات فراغت! و برای نوعی اشتغال ذهنی، بیان می کرده و یکی از شاگردان وی می نوشته است! البته در یکی مورد هم محتوای آن با اندیشه های کلی سید سازگار نمی تواند باشد، و به هر حال آن قصه ها را هم در این مجموعه آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما