loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه آثار سید غلامرضا سعیدی 1: عذر تقصیر به پیشگاه محمد (ص) و قرآن

به ضمیمه خاورشناسی و توطئه خاورشناسان؛ پیشرفت سریع اسلام

ناشر کلبه شروق

نویسنده جان داونپورت

مترجم سید غلامرضا سعیدی

مستندساز سید هادی خسروشاهی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 375

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در این کتاب، مجموعه سه جلدی کتاب عذر تقصیر به پیشگاه محمد(ص) و قرآن در قالب یک اثر منتشر شده است. این اثر مکتوب از چهار بخش زندگانی محمد(ص)، قرآن و اخلاق، رد تهمت ها و زیبایی های قرآن تشکیل شده است و همچنین بخشی از محتوای این مجموعه به خاورشناسی و توطئه خاورشناسان و پیشرفت سریع اسلام اختصاص دارد.

تولد و بعثت، هجرت، رحلت، تعلیمات قرآن، احترام مسلمین به تحصیل دانش، نامه دولتی، حقیقت و صداقت، اغماض و ارفاق، تهمت چهارم و زیبایی های قرآن، از مضامینی اند که مخاطبان در جلد نخست اثر حاضر با آن ها آشنا می شوند.

کتاب خاورشناسی و توطئه خاورشناسان را مریم جمیله(مارگرت) و کتاب پیشرفت سریع اسلام را لورا واکسیا واگلری نوشته اند و سعیدی آن ها را ترجمه کرده است.

در بخشی از کتاب عذر تقصیر به پیشگاه محمد(ص) و قرآن در قالب نوشته شده است: «قرآن ستیزی و اسلام هراسی پدیده خاص عصر ما نیست، بلکه از بدو پیدایش اسلام و آغاز دعوت حضرت محمد(ص)، احبار و رهبان یهود و نصارا، به این امر پرداخته و با تمام توان خود در مبارزه بر ضد آیین نو، به پا خاستند و در این راستا، علاوه بر پیمان شکنی های نخستین، در زمان پیامبر(ص) و پس از آن با ایجاد جنگ های خونین و کشتار جمعی مسلمانان در هر نقطه ای از جهان که مقدورشان بود، از آندلس تا فلسطین، از آفریقا تا آسیا به مبارزه و مقابله همه جانبه و از هر نوعی دست یازیده اند و برای رسیدن به این هدف، از همه وسایل و ابزار نامشروع، ضد انسانی و غیر اخلاقی، از جمله نشر اکاذیب و تهامات علیه قرآن مجید و پیامبر اکرم(ص) و تحریف حقایق اهداف انسان ساز اسلام، بهره برده اند که هزاران کتاب و صدها مقاله بر جای مانده از آن ها در این زمینه، گواه صادقی بر مدعاست.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

عقیل یزدانی

متاسفانه این کتاب نایاب شده است اما بسیار عالی است

11 دی 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما