loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانشنامه طبی مسایل مردان: نگرش به مسایل مردان با رویکرد طب سنتی و نوین

آداب ازدواج و زناشویی

ناشر پیام کتاب

نویسنده محمد دریایی

ویراستار فاطمه مقدم

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 992

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

نویسنده در مقدمه این کتاب به موضوع ازدواج حسنه نبوی، نیاز فطری انسان پرداخته است. همچنین کتاب رهنمودهای مکتب انسان ساز اسلام را در سه محور تشکیل خانواده، عوامل تحکیم خانواده و آسیب هایی که جوانان و مردان جامعه با آن مواجه هستند به صورت منسجم و با شیوه ای نو، همراه با تحلیل های مورد نیاز و نسخه های درمانی بیماری ها و اختلالاتی که مردان و زنان خانواده و به ویژه جوانان را تهدید می کند، مطرح می نماید و آموزه های قرآنی و روایی و علمی را که به منظور نیل به ساحل آرامش و آسایش و تحقق امکان بقای نسل ، تجلی اخلاقی و گسترش آرمان های توحیدی به کار می رود ، آنالیز و برمی شمارد و راه حل های مناسب و منطقی را ارائه می دهد.
این کتاب در پنج فصل تألیف شده است و دربردارنده فصل های حیای پسندیده، حیای بی جا و ناپسند در موضوع ازدواج، دعاهای مربوط به مسائل ازدواج و زناشویی، فرایند علمی آفرینش انسان از منظره قرآن، آئین و مراسم نا م گذاری کودک از دیدگاه اهل بیت(ع) می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما