loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیره آفتاب: سیری در سیره نظری و عملی حضرت امام خمینی (ره)

2.7 (3)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده حسن قدوسی زاده

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 160

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

کتاب فوق مشتمل بر سیره عملی حضرت امام در عرصه مسائل فردی، خانوادگی، اجتماعی، عبادات، حالات معنوی، مسائل اخلاقی و شرعی، مسائل انقلاب، جهان اسلام، سیاست، جوانان، از زبان همسر، فرزندان، دوستان و آشنایان ایشان می باشد. نحوه برخورد ایشان با همسر و فرزندانشان، دوستان و آشنایان و خانواده شهدا از نظر خانوادگی و اجتماعی، تأکید ایشان بر نماز اول وقت و انجام مستحبات از نظر عبادی، اخلاقی و عملکرد ایشان در مورد مسائل انقلاب و جهان اسلام با ذکر خاطراتی تشریح شده است.
این مجموعه به صورت فشرده در دو بخش جمع آوری گردیده است. بخش اول توصیههای اخلاقی - عرفانی حضرت امام به فرزند بزرگوارش مرحوم حاج سید احمد خمینی است که در نامههای متعدد امام به فرزندشان آمده است و در این کتاب به شیوهای بدیع، موضوع بندی و ارائه شده تا مطالعه آن برای خوانندگان آسانتر و دلپذیرتر گردد. این بخش در حقیقتسیره نظری حضرت امام را به تصویر کشیده است.
بخش دوم گزیدهای از سیره عملی امام در عرصه مسائل فردی، خانوادگی، اجتماعی، عبادی، اخلاقی، سیاسی، حکومتی و ... است که از بین کتب گوناگون استخراج و به صورتی مناسب فصل بندی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما