loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آداب باطنی و اسرار معنوی نماز: گزیده ای از کتاب آداب الصلوه امام خمینی و اسرار الصلوه آیت الله ملکی تبریزی

1.5 (2)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده سید روح الله موسوی خمینی | جواد ملکی تبریزی

گردآورنده کتاب علی شیروانی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 103

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در این کتاب با استناد به آیات و روایات، آداب باطنی و اسرار معنوی نماز از زبان عارفان ملکی تبریزی و امام خمینی بازگو گردیده است. در فصل نخست کتاب به آداب مشترک در همه عبادات اشاره گردیده است در فصل دوم آداب مقدمات نماز بیان شده است و در فصل سوم آداب نماز تبیین شده است.

«عبرت های اذان و اقامه»
صاحب حقایق (ملا محسن فیض کاشانی) گفته:
هر گاه ندای مؤذن را شنیدی ندای روز قیامت را به خاطر آور و در ظاهر و باطن، خود را برای اجابت این ندا آماده ساز؛ چون کسانی که برای پاسخ به این ندا بشتابند همانها هستند که در روز قیامت به لطف الهی ندا داده می شوند. پس این ندا را بر دلت عرضه کن. اگر دیدی که با شنیدن اذان دلت سرشار از شادی و سرور می شود و با میل و رغبت تو را به پاسخ فرا می خواند، بدان که در قیامت نیز به بشارت و رستگاری ندا داده خواهی شد...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

mehrdad- b

چرا براي رواج دين و تفكرات ديني كتاب ها را به صورت pdfو رايگان قرار نمي دهيد؟ به نظر من شما بايد از كشورهاي غربي و كفار ياد بگيريد كه چگونه بي ديني و كفر را در جهان به صورت رايگان رواج مي دهد.

22 بهمن 1390

پاتوق کتاب

با سلام این کار خیلی در اختیار ما نیست ولی اگر متن کتابی را پیدا کنیم و بتوانیم از ناشر آن اجازه بگیریم حتما این کار را انجام می دهیم.

24 بهمن 1388

علی فراهانی

چرا براي رواج دين و تفكرات ديني كتاب ها را به صورت pdfو رايگان قرار نمي دهيد؟ به نظر من شما بايد از كشورهاي غربي و كفار ياد بگيريد كه چگونه بي ديني و كفر را در جهان به صورت رايگان رواج مي دهد(با كتاب ها ،عكس ها ، فيلم ها و ...)

24 بهمن 1388

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما