loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چند تابلو برای نصب؛ تصاویری از زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده محمدجواد مروجی طبسی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 36

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

تاکنون نام بسیاری از شخصیت ها به عنوان الگو به جامعه معرفی شده است؛ اما جایگاه هیچ کدام به ممتازی جایگاه انبیای الهی و پیشوایان پاک خاندان نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)، نبوده است. این سلاله مطهر، با داشتن مدال افتخار پاکی و طهارت از سوی پروردگار، بهترین الگوی بشریت بوده و خواهند بود. از جمله این پاکان، دخت پیامبر بزرگ اسلام است که زندگی زاهدانه و عارفانه اش بزرگ ترین درس زندگی برای مسلمانان است.
کتاب حاضر، در ده بخش تنظیم شده و هر بخش تحت عنوان یک «تابلو»، به معرفی گوشه ای از شخصیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می پردازد. عناوین بخش های کتاب عبارتند از:
«تابلوی نخست: احترام به پدر و مادر»، «تابلوی دوم: احترام به شوهر»، «تابلوی سوم: زهد و ساده زیستی»، «تابلوی چهارم: تقسیم کار»، «تابلوی پنجم: تربیت فرزند»، «تابلوی ششم: نداشتن توقع در زندگی»، «تابلوی هفتم: حجاب و پوشش»، «تابلوی هشتم: تقویت روحیه، در فشار های زندگی»، «تابلوی نهم: پرهیز از اختلاط» و «تابلوی دهم: دعا برای همه».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما