loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلش کارت تربیت کودک 4: تربیت به رنگ خدا

6 روش انتقال مفاهیم دینی

ناشر روایتگران نور

گردآورنده کتاب روح الله مثنوی

تصویرگر حمید حاجی رمضانعلی

تعداد صفحات : 96

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

مجموعه پنج جلدی فلش کارت «تربیت کودک»، بر اساس سخنان حجت الاسلام محمد مسلم وافی در رادیو معارف تنظیم شده است و موضوعات و اصول تربیتی را از پیش از تولد تا پایان دوران نوجوانی پوشش می دهد.
اکثر والدین با مفاهیم دینی آشنا هستند ولی درباره نحوه انتقال این مفاهیم به فرزندانشان توانایی یا تخصص کافی را ندارند. در این مجموعه که شامل 48 کارت می باشد، با استفاده از آیات و روایات مختلف، روش هایی در مورد انتقال مفاهیم دینی به کودک بیان شده است. این روش ها، یک سری «باید ها» و «نباید ها»یی است که والدین باید هنگام انتقال مفاهیم دینی مدّنظر قرار دهند تا بتوانند به اهداف مورد نظر خود برسند. برای تربیت فرزندان علاوه بر هزینه های مادی و معنوی، نیاز به صرف وقت و مطالعه زیاد می باشد.
از جمله مباحث مطرح شده در این فلش کارت می توان به: «شناخت صحیح از فرزندان»، «توجه به توانایی ها و تفاوت های فردی»، «فواید آشنایی با توانایی ها و تفاوت های فردی فرزند»، «پرسش از کودک، پاسخ از والدین»، «پرسش از والدین، پاسخ از کودک» و... اشاره کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما