loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راز رسانه: گفتارها و گفت و گوهای نادر طالب زاده (دوره دو جلدی)

4 (2)

ناشر دفتر نشر معارف

گردآورنده کتاب یاسر عسگری

تحقیق و تنظیم کتاب دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 661

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب «راز رسانه»، مجموعه گفتارها و گفت وگوهای نادر طالب زاده، گامی است در جهت تبیین مبانی نظری و بایدهای رسانه های انقلاب اسلامی و شناخت سیاست های رسانه های غربی.

دفتر اول «راز رسانه» از چهار فصل تشکیل شده است.
فصل نخست زندگی نامه و فعالیت های نادر طالب زاده را بررسی می کند.
فصل دوم با عنوان «رسانه و سیاست»، به بحث های مهمی همچون، «نسبت هنر و ایدئولوژی»، «تصویر انقلاب اسلامی در رسانه های غربی»، «مبارزه با تحقیر رسانه ای غرب»، «سیاستگذاری در حوزه رسانه»، «جنگ نرم و استراتژی رسانه های داخلی» و «رسانه، فقط پیام نیست» و... می پردازد. در این فصل بحثهای مهمی درباره بایدهای رسانه های انقلابی و سیاستگذاری رسانه ای و نقد سیاست های رسانه های غربی مطرح می شود.
فصل سوم در 80 صفحه به زندگی، اندیشه ها و نگاه شهید سیدمرتضی آوینی درباره مستند رسانه و سینما پرداخته می شود. شهید آوینی گفته بود: طالب زاده، «دیده بان انقلاب» و «چشم تیزبین انقلاب» است.
موضوع فصل چهارم نیز نسبت فرم و محتوا در برنامه تلویزیونی «راز» است که در سال های اخیر در شبکه چهار سیما با استقبال جامعه فرهنگی و انقلابی مواجهه شده است.

دفتر دوم «راز رسانه» از چهار فصل تشکیل شده است.
فصل نخست مسیحیت از دریچه سینما را بررسی می کند.
عناوین فصول بعدی «کم کاری نهادهای فرهنگی»، «مواجهه با آمریکا: وضعیت جهان کنونی» و «سینما، مستند؛ راه پیش روی رسانه» می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما