loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سررسید خانومه خونه: همراه بانوی ایرانی

ناشر آرمان هدفمند

نویسنده مریم طحانی سعدی

گردآورنده کتاب مریم طحانی سعدی | حسن سپهری (دشتکی)

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 388

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

سررسید حاضر علاوه بر تقویم سال 1394، یک کتاب آشپزی هم می باشد؛ بدین صورت که در صفحات زوج مناسبت های دو روز از سال وجود دارد و در صفحات مقابل آن، دستور پخت یک شیرینی یا غذای محلی آموزش داده شده است و عکسی رنگی از آن نیز موجود می باشد.
این سالنامه برای فصل بهار، دستور پخت 47 شیرینی محلی ایرانی را در نظر گرفته است. در فصل تابستان، طرز تهیه 47 نوع بستنی و غذاهای رژیمی را توضیح می دهد. در پاییز 45 نوع غذای محلی ایرانی و در زمستان 45 نوع آش محلی ایرانی را آموزش می دهد.
از جمله شیرینی های آموزش داده شده در این سررسید می توان به: راحت الحلقوم، قتلمه، رنگینک، مسقطی، حلوای گردویی، کیک یزدی و... اشاره کرد.
طرز تهیه بستنی سان شاین، بستنی انبه، بستنی بادامی، بستنی میوه ای، آیس کافی و... در این سررسید توضیح داده شده است. هم چنین غذاهای رژیمی خوراک مرغ و برنج، سالاد لوبیا و بروکلی، سوپ گیاهی، ساندویچ دال عدس، پاستای ماست، سالاد مکزیکی نیز موجود می باشد.
تعدادی از غذاهای محلی موجود در این سررسید عبارتند از: کوفته تبریزی، شله مشهدی، ته چین فیروزکوهی، تاس کباب شهرکرد، سبزی پلو دامغانی و...
بعضی از آش های آموزش داده شده عبارتند از: آش گوجه فرنگی، آش غوره، آش عباسی، آش سبزی، آش گندم، آش کاچی، آش شیر و...

از ویژگی های جالب این سررسید، می توان به نکات مهمی تحت دو عنوان «نکات ریز خانه داری» و «فوت و فن آشپزی» اشاره کرد که در هر صفحه در کنار آموزش آشپزی قرار دارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما