loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عروسی مهر و ماه: ماجرای ازدواج امیر مومنان علی (ع) و فاطمه زهرا (س)

ناشر جمال

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 2292 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب عروسی مهر و ماه، ماجرای ازدواج امیر مومنان علی (ع) و فاطمه زهرا (س) را بیان می‌کند. این کتاب نوشته غلامرضا حیدری ابهری است و در انتشارات جمال منتشر شده است.

زندگی اهلبیت علیهم السلام لحظه به لحظه درس آموز و رشدآفرین است. حتی ازدواج و عروسی آن بزرگواران نیز انسان ساز و آموزنده است. کتاب عروسی مهر و ماه، با قلمی روان به روایت ازدواج امیرمؤمنان علیه السلام با حضرت فاطمه علیها السلام پرداخته و بر نکات تربیتی این واقعه مهم تاریخی تأکید ورزیده است. نویسنده کتاب کتاب عروسی مهر و ماه، پژوهش تاریخی خود را با ادبیات شایسته آمیخته و در قالبی جذّاب ارائه کرده است.

حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهریبا قلمی روان و شیوا این واقعه تاریخی را به تصویر کشیده‌ است. او با تحقیق و پژوهش عمیق خود، قطعات جدا از هم این واقعه را دور هم گرد آورده و سپس با نگارش شیوا و رسا همه آنها را داستانی یک‌دست کرده است.
ویژگی دوم کتاب عروسی مهر و ماه، دوری از افسانه‌بافی و تخیل‌گرایی است. در این کتاب نویسنده تلاش کرده است تا تاریخ را همان‌طور که نقل شده‌ بیان کند. این تلاش نویسنده سبب شده است تا حجم کتاب مختصر گردد و در عین اختصار، اطلاعاتی دقیق و مفید از ماجرای ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا در اختیار خواننده بگذارد.

دقت بر نکات آموزنده و تربیتی این ماجرا از دیگر ویژگی‌های این کتاب است. غلامرضا حیدری ابهری خود در مسائل دینی متخصص بوده و آثار متعددی در این زمینه نگاشته است. او با تمرکز بر آموزه‌های تربیتی این داستان تلاش کرده‌است تا این آموزه‌ها به مخاطبین منتقل شود.

ام سلمه ادامه داد: ای رسول خدا!
برادر ایمانی تو در دنیا و پسر عمویت علی بن ابی طالب دوست دارد که همسرش فاطمه را نزد او بفرستی و با فرستادن دختر به خانه او کارش را سامان بخشی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما