loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خرید و فروش اسکناس: بررسی فقهی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23113 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، دستگاه فقه اسلام همراه با تحولات پول ابعاد آن را شناسایی و احکام آن را بیان می کند. یکی از این احکام بررسی فقهی خرید و فروش اسکناس است. اگر خرید و فروش نقد و نسیه آن صحیح باشد، سیستم بانکداری اسلامی را بر اساس این عقد می توان طراحی کرد و اگر جایز نباشد، تعیین خرید و فروش نسیه آن مصداق ربا و حرام است. نویسنده در این کتاب خرید و فروش اسکناس را از نظر فقهی بیان می کند و بررسی می کند که آیا خرید و فروش اسکناس راه کار شرعی است یا نه؟ در صورت صحیح بودن، آیا هم نقد و هم نسیه معامله آنها درست است؟ و آیا ربای معاملی در آنها جاری می شود؟
مطالب کتاب در هفت فصل بیان شده است که عنوان برخی از آنها از این قرار است: پول در عصر تشریع، منابع بیع نزد فقیهان، حیله های ربا، بررسی قول مخالفین خرید و فروش اسکناس، و بررسی تفصیلی موضوع.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما