loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آزادی از دیدگاه علامه طباطبایی

1 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23568 10003022
30,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از نعمت های بزرگی که خداوند متعال به انسان عطا نموده، نعمت «آزادی» است که به فرموده امام خمینی (ره): «نعمت آزادی بالاترین نعمتی است که بشر دارد». اما متأسفانه این واژه مقدس دچار تحریف شده و ابزار دست کسانی قرار گرفته که جز حق کشی، باج خواهی و پایمال نمودن حقوق همنوعان خود، هدفی ندارند. دنیای امروز نمونه های فراوانی دارد که نیاز به توضیح نیست بلکه اندکی توجه به نوشته های جراید و برنامه های رادیو و تلویزیون های جهان، به خوبی صحت این ادعا را روشن می نماید. از این رو، اندیشمندان دلسوز جهان به ویژه مسلمانان، بالأخص علمای شیعه به این فکر افتاده اند تا چاره ای برای این مشکل پیدا کنند و در این راستا به توضیح و تبیین این واژه پرداخته اند تا اذهان عمومی را متوجه این خطر سهمگین نموده و از حق کشی هایی که با نام آزادی انجام می گیرد جلوگیری به عمل آورند.
یکی از این فرزانگان، مرحوم علامه طباطبایی (ره) است که در کتاب گرانسنگ المیزان، پیرامون این موضوع سخنان ارزشمندی بیان نموده است. کتاب حاضر برگردان فارسی آن مطالب است که به خوانندگان محترم عرضه می گردد، بدان امید که راهگشای تشنگان آزادی واقعی باشد.
ذکر این نکته ضروری ست که متن عربی در آخر کتاب آورده شده، تا هم مطالب کتاب کاملاً مستند باشد و هم کسانی که به زبان عربی آشنایی دارند مستقیماً از مطالب این کتاب بهره مند گردند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما