loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظارت در نظام اسلامی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

شاید بتوان این کتاب را به مثابه دایره المعارف کاملی پیرامون موضوع نظارت در نظام اسلامی به شمار آورد و با توجه به نقائص اساسی نظارت در کشور، امید می رود که این اثر در مجامع علمی و در نزد مدیران اجرایی کشور مورد استقبال قرار گیرد. نگارنده ی کتاب با ارائه ی مباحث و مستدلات خود ثابت کرده است که نظارت دارای جایگاهی عالیه در نظام اسلامی و منابع دینی است و منابع اسلامی و آرای امام خمینی (ره) در مورد مبحث نظارت فراگیر و نهادینه سازی آن، دارای آموزه های روشن و کاربردی است و می توان بر اساس این آموزه های قرآنی و روایی و آرای امام خمینی (ره) و پیشنهاد ایشان، امر نظارت در نظام اسلامی را نهادینه تر، اصلاح و بازسازی نمود و نهادی فرادولتی را در این زمینه طراحی کرد.
جنبه نوآوری کتاب آن است که در صورت اثبات فرضیه تحقیق این اثر و نظریه پردازی لازم در این زمینه، نتایج پژوهشی فعلی می تواند به طراحی الگویی نهادینه، مستقل و فرادولتی در زمینه تحقیق نظارت در کلیه ابعاد آن و در سطوح گوناگون نظام اسلامی منجر باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما