loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آیت الله سید احمد خوانساری به روایت اسناد

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده عبدالله متولی

سال نشر : 1383

تعداد صفحات : 237

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

انقلاب اسلامی ایران از پدیده های منحصر به فرد و مهم قرن بیستم محسوب می گردد که تأثیر به سزایی در جریان ها و حوادث این قرن داشته است. بدون شک وقوع انقلاب معلول عوامل مختلفی بوده است که در این میان نقش شخصیت ها، چه در شکل گیری و چه در ثثبیت و تداوم آن بسیار مؤثر بوده است. از زمره ی این شخصیت ها، آیت الله سیداحمد خوانساری است که در این اثر به فعالیت ها و اقدامات اشان در زمینه های مختلف اعم از فرهنگی، سیاسی و اجتماعی پرداخته شده است.

آیت الله خوانساری به دلیل مشی غیر سیاسی مورد حمایت رژیم شاه قرار گرفت و آیت الله توانست با موقعیت خود اقداماتی را در جهت تعدیل رژیم نسب به نیروهای انقلابی به عمل آورد. نوشته ی سندی حاضر، مجموعه ای است ذی قیمت و منحصر به فرد از اسناد و مدارک در رابطه با آیت الله سیداحمد خوانساری که مشتمل بر گزارش های متعدد ساواک از فعالیت های مختلف و مراودات و تعاملات وی می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما