loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات جواد مقصودی

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

گردآورنده کتاب فاطمه نظری کهره

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 302

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23940 10003022
8,200 7,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انقلاب اسلامی همان گونه که محصول فعالیت های گسترده ی گروه ها و اقشار مختلف جامعه بوده است، باید از زبان افرادی متفاوت و متعدد نیز بازگو شود تا علاوه بر دسترسی جامع تری به جزئیات وقایع، چگونگی و زوایای گوناگون وقایع نیز پدیدار شوند.

خاطرات جواد مقصودی اطلاعات سودمندی از وقایع دهه ی 1330 و فعالیت های «گروه شیعیان» - که راوی خود از اعضای شورای مرکزی آن بوده است و تاکنون اطلاعات کمی درباره ی آن منتشر شده است - در اختیار پژوهشگران تاریخ انقلاب اسلامی می گذارد. این گروه بعد از فوت آیت الله العظمی بروجردی و تشکیل هیئت مؤتلفه ی اسلامی یکی از ارکان مؤتلفه ی اسلامی شد. همچنین ایشان خاطرات نسبتاً جامعی از آغاز نهضت اما م خمینی، فعالیت های مبارزان با رژیم پهلوی در دوران تبعید امام و وقایع مربوط به این دوره ارائه داده اند. با توجه به مسئولیت راوی در مدرسه ی رفاه و مدرسه ی علوی خاطرات دستِ اولی از نخستین روزهای ورود امام و فضای سیاسی نخستین سال های انقلاب در اختیار ما قرار گرفته است. همچنین با عنایت به اداره ی ستاد نماز جمعه توسط راوی به مدت 27 سال، خاطرات منحصربه فردی در این زمینه نیز ارائه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما