loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همگام با مردم در انقلاب اسلامی - جلد سوم

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

گردآورنده کتاب محمدهاشم پوریزدان پرست

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 388

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

هواپیمای حامل حضرت امام با تمام دل نگرانی هایش سرانجام صبح روز دوازده بهمن در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست. سرود «خمینی ای امام، خمینی ای امام ...» در سالن فرودگاه چنان پرطنین و شوربرانگیز بود که همه را میخکوب کرده بود. متن پیام خوش آمدگویی که توسط استاد شهید مطهری نگاشته شده بود، توسط یکی از دانشجویان قرائت شد و سپس ماشین حامل حضرت امام در میان سیل جمعیت خروشان ایران اسلامی راهی بهشت زهرا گردید تا ضمن تجدید پیمان با شهدای انقلاب، اولین دیدار خود را با مردمی که او را به عنوان امام و رهبر خود با عشق و علاقه پذیرا گشته بودند، سخن بگوید. از ورود حضرت امام به ایران تا پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن، تحولات و حوادث ایران ضمن پر شماره بودن از حساسیت بسیاری برخوردار بود. تلاش حضرت امام برای تحقق اهداف انقلاب از یک سو ارتش را از رژیم رو به اضمحلال پهلوی جدا کرد و از سوی دیگر با معرفی دولت موقت، عزم قاطع ملت ایران را برای تشکیل نظامی جدید متبلور ساخت.
در این اثر که سومین جلد از مجموعه ی «همگام با مردم در انقلاب اسلامی» است مؤلف محترم که خود از دانشجویان مبارز بوده است، دیده ها و مشاهدات خود را با استفاده از منابع تاریخی تا بیست و دوم بهمن با قلمی شیوا روایت کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما