loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگرشهای نوین در فلسفه - جلد اول

معرفت شناسی، فلسفه دین، فلسفه اخلاق، فلسفه تحلیلی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24225 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
215,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب، حاوی چهار مقاله است که در آن عمدتاً آرا و نظریات جدید در شاخه های مختلف فلسفی و تحولات اخیر در رویکردهای مختلف بررسی شده است. در مقاله نخست با عنوان "معرفت شناسی" از "ای.سی.گری لینگ" به دیدگاه های فلسفی دکارت تا کانت اشاره شده و درباره اخلاق، فلسفه علم، فلسفه ریاضی تا فلسفه تاریخ مطالبی بیان گردیده است. مقاله دوم با عنوان "فلسفه دین" از "چارلز تالیافرو" است. در این مقاله با نگاهی گذرا به وضعیت کنونی فلسفه دین مقوله اعتقادات دینی و نحوه دینی زندگی، صفات خداوند، و دلایل وجود خداوند بحث و بررسی می شود. در مقاله سوم "جان اسکروپسکی" در باب "فلسفه اخلاق" مباحثی درباره نظریه اخلاقی سودگرایی، عقل گرایی، و انتظارات انسان جدید از اخلاق را تشریح می کند. "فلسفه تحلیلی" از "جان.آر.سرل" مقاله پایانی کتاب است که عمدتاً به شرح نظریه علی دلالت، نظریه قصد گرایانه معنا، دیدگاه های ویتگنشتاین و تحولات فلسفه تحلیلی در پنجاه سال اخیر، اختصاص می یابد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما