loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جستارهایی در فلسفه و دین پژوهی تطبیقی

ناشر کتاب طه (موسسه فرهنگی طه)

نویسنده حمیدرضا آیت اللهی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 360

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24273 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
250,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فلسفه و ارتباط آن با حوزه های مختلف حیات بشر، همواره موضوع تأملات اندیشمندان بوده و خواهد بود. انسان هیچ گاه از این دست تأملات فارغ نخواهد شد و همیشه موضوعات جدیدی برای اندیشه فلسفی نمایان می گردد. اگر در گذشته بحث از وجود و عدم و عوالم موجود، دغدغه اصلی فلسفه را شکل می داد، اینک افزون بر این مقولات، موضوعات دیگری در کانون توجهات فلسفی قرار گرفته اند. تأمل فلسفی در باب دین، نگاه فلسفی به علم تجربی، مباحث تطبیقی در فلسفه و نگرش های نوین در منطق از جمله این موضوعات هستند.
این اثر که حاصل تأملات اندیشمند گرانقدر جناب آقای دکتر حمیدرضا آیت اللهی است، به رغم گستره موضوع، نشانگر دغدغه واحدی است که نویسنده محترم طی سالیان متمادی آموزش و پژوهش در حوزه دین و فلسفه و علم و منطق داشته است. مقالات این کتاب که پیشتر در نشریات علمی - پژوهشی به زیور طبع آراسته شده اند، در هیأت اجتماعی جدید می توانند به عنوان متن هایی کمک آموزشی به کار دانشجویان و پژوهشگران این حوزه درآید.

کتاب حاضر، از چهار بخش با عناوین «بررسی هایی تطبیقی در فلسفه دین»، «گفتارهایی فلسفی درباره علم و رابطه آن با دین»، «مباحثی در فلسفه مقایسه ای» و «نگرش هایی نو در پاره ای مباحث منطقی» تشکیل شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما