loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قیصر شعر انقلاب

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده لیلا نوری حسینی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 138

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24291 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انقلاب را از آن جهت «انقلاب» نامیده اند که موجب تحول عمیق در همه ی ساحات اجتماع می شود و البته عمیق ترین تحولات در حوزه های سیاست و فرهنگ صورت می گیرد.
انقلاب اسلامی ایران نیز یکی از عمیق ترین تأثیرات را بر عرصه ی سیاست و فرهنگ گذاشت. در حوزه ی فرهنگ، مسیر جدیدی را پیش روی ملت ایران باز کرد، ریزش هایی را موجب شد و البته رویش هایی را. در این میان، قیصر امین پور را به حق می توان از بارزترین رویش های هنر انقلاب نامید.
او و هم قطارانش از نسلی بودند که فراز و نشیب سال های پایانی انقلاب و شور و شیرین سال های سخت ابتدایی انقلاب و جنگ را با گوشت و پوست خود لمس کردند و با زلال طبع نازک خویش و زبان شعر و هنر، آن را منعکس نمودند. امین پور را به حق می توان «قیصر شعر انقلاب» نامید؛ چه اینکه او بر بلندای قله ی ادب و هنر انقلابی، قامتی ایستاده دارد و خود نیز با تلمیحی که همواره با شعرش آمیخته بود، خود را این گونه معرفی می کند: و قاف حرف آخر عشق است، آنجا که نام کوچک من آغاز می شود!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما