loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزهای ناکوک

ناشر افق

نویسنده مرضیه صادقی

ویراستار احمد پورامینی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 168

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24385 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
8,500 8,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این رمان داستان خانمی است هم در خانه کار می کند و هم بیرون از خانه و اتفاقاتی که در این بین برای او رخ می دهد....
کتاب حاضر، رمانی فارسی است که با زبانی ساده و روان و بیان جزئیات لازم نگاشته شده است. نویسنده با پرداخت مناسب شخصیت ها و توصیف عمیق ترین احساسات و افکار آن ها و همچنین با بیان دقیق جزئیات صحنه ها، خواننده را از ابتدا تا انتهای کتاب با خود همراه می سازد. نویسنده در این رمان مشکلات و نگرانی های زنان امروز را در محیط خانه و اجتماع به تصویر می کشد. این داستان درباره زنی به نام «مریم» است. «مریم» زنی میان سال است که می خواهد روی پای خود بایستد و مستقل باشد و برای این کار اول باید موانعی را در زندگی خانوادگی اش از سر راه بردارد.

تنهایی سرِ کار می روم، مثل مرغ کرچی که می رود دانه بیاورد برای بچه های کدام ما خوشمزه تر است؟ من یا منصور؟ هر دو یا هیچ کدام؟ مریم، زنی میانسال که می خواهد روی پای خود بایستد و مستقل باشد اول باید موانعی جدی را در زندگی خانوادگی اش از سر راه بردارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما