loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جنگاوران جوان - کتاب پنجم: جادوگر شمال

ناشر افق

نویسنده جان فلنگن

مترجم مسعود ملک یاری

ویراستار احمد پورامینی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 380

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24411 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
43,000 40,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ویل که از جوانترین اعضا رنجر هاست برای ماموریتی کوتاه مدت به جنوب قلمرو سفر می کند. اما با نامه ای محرمانه از مطلع می شود که باید مسیر سفرش را تغییر دهد. حضور در مناطق شمالی و کشف راز جادوگرِ پلید باید هیجان انگیز باشد به شرط آنکه یک رنجرِ شجاع با لباس دوره گردها باشید.

کتاب جادوگر شمال، جلد پنجم از مجموعه کتاب جنگاوران جوان است. این کتاب نوشته جان فلنگن است و با ترجمه مسعود ملک یاری در انتشارات افق به چاپ رسیده است. این مجموعه از پرفروش ترین مجموعه کتاب های تخیلی برای نوجوانان به انتخاب نیویورک تایمز است. مجموعه جنگاوران جوان سری 11 جلدی است که در انتشارات افق به چاپ رسیده است. عنوان های این مجموعه کتاب به شرح زیر است:
1. ویرانه های گورلان
2. پل آتشین
3. سرزمین یخ زده
4. نبرد اسکاندیا
5. جادوگر شمال
6. محاصره مکینداو
7. آزادی ایراک
8. پادشاهی کلانمل
9. هالت در خطر مرگ
10. امپراتوری نیهون جا
11. قصه های گمشده

به سرعت برق و باد رخ داد. لحظه‌ای هیچ‌چیز نبود. بعد در چشم برهم زدنی، آن پیکر کاملاً زره‌پوش آن‌جا بود. بسیار عظیم و مرعوب کننده، کاملاً سیاه در برابر مه، سایه‌ای از یک جنگاور غول‌پیکر باستانی، در زرهی میخ‌دار، با کلاه‌خودی بالدار و بسیار عظیم بر روی سرش.
ویل همین‌طور که ایستاده و از ترس سر جایش خشکش زده بود با خودش فکر کرد: «باید قدش داوزده متری باشه.» کلاه‌خود کاملاً پوشاننده صورت بود، اما در جایی که برای چشم‌ها سوراخ شده بود هیچ‌چیزی به جز فضای خالی نبود. قلب ویل در درون سینه‌اش به شدت می‌تپید و دهانش از ترس خشک شده بود. می‌دانست که این پیکر یک انسان فانی نیست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما