تهیه این کتاب کمی زمان لازم دارد و ممکن است با تغییر قیمت همراه باشد
55,000
تومان
4 ٪
52,300
تومان
افزودن به سبد خرید

خودم می خوانم 42: ظرف

دسته بندی: کودکان و نوجوانان

ناشر: افق

نویسنده: شکوه قاسم نیا

تصویرگر: سحر حقگو

سال نشر: 1395

تعداد صفحات: 36

فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

هدف از انتشار مجموعه کتاب های خودم می خوانم ترویج کتاب خوانی، افزایش لذت خواندن و ایجاد عادت به مطالعه در کودکان است. نوسوادانِ کلاس اول، به تدریج که خواندن را می آموزند و با شکل حروف و صداها و کلمه ها آشنا می شوند؛ خواند توانست نوشته های ساده ی غیردرسی را هم بدون کمک گرفتن از دیگران میخوانند. در همه جای دنیا، ترویجِ خواندن، ایجاد عادت به مطالعه و مهارت در آن از ضروریات تعلیم و تربیت در دوره ی آموزش ابتدایی است. کودک، تنها با کسب مهارت کافی در خواندن است که از مطالعه لذت خواهد برد.

مجموعه کتاب‌های خودم می‌خوانم 42 جلد دارد. یکی از مهم ترین مزیت‌های این مجموعه کتاب‌ها این است که هر کدام از کتاب‌ها مخصوص یکی از حروف‌ نوشته شده است. همین مسئله راهنمای قدم به قدم خوبی برای تقویت مهارت های نوآموزان به حساب می آید.

کتاب خودم می خوانم: ظرف، جلد چهل و دوم این مجموعه است. کتاب خودم می خوانم 42: ظرف، به آموزش حرف ظ می پردازد و با کمک شعر و داستان و سرگرمی مسیر مشخصی را برای تکرار و تمرین نو آموزان فراهم کرده است. این کتاب نوشته شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور است و با تصویرگری سحر حقگو در انتشارات افق به چاپ رسیده است.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام