loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دیوانه وار

ناشر افق

نویسنده نقی سلیمانی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 256

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24428 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
11,500 10,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «دیوانه وار» در مورد آیدا، دختر نوجوانی است که با پدر، مادر و خواهرش مهسا و برادرش آیدین در یک آپارتمان ۷۰ متری زندگی می کند. پدر و مادر آیدا از صبح تا شب سرکارند و روزهای تعطیل را هم توی رختخواب می گذرانند. اهمیتی به بچه ها نمی دهند و عملاً مسئولیت آن ها روی دوش آیداست. آپارتمان آن ها مثل زندگی آشفته ساکنانش، کثیف و بی سروسامان است.

زندگی این خانواده بر همین روال است تا آنکه پدر آیدا آگهی گم شدن سگی را در روزنامه می بیند که برای پیدا کردنش پاداش کلانی در نظر گرفته اند. پدر برای یافتن سگ به تکاپو می افتد و آیدا دلخور است چون نمی تواند به اندازه آن سگ گمشده نظر پدر و مادر خود را جلب کند. در همین گیرودار آیدین به علت عدم مراقبت درست با چاقو به خودش آسیب می زند و می میرد. آیدا که در اثر این حادثه ویران شده است و قادر به تحمل خانه و خانواده اش نیست خانه را ترک می کند و با مادربزرگ محبوبش که ساکن خانه سالمندان است به سفر می رود. در راه سفر یک باند خلاف کار آیدا را می ربایند.

پدر و مادر آیدا که از کرده خود پشیمانند برای یافتن دخترشان ۷۰ میلیون تومان معادل قیمت آپارتمان شان مژدگانی تعیین می کنند. ربایندگان آیدا با دیدن آگهی متوجه می شوند برگرداندن او به صرفه تر از فروش اعضاء بدنش است. آن ها طبق نقشه ای پول را می گیرند و آیدا را به پدر و مادرش پس می دهند. آیدا در مدت اسارت از شدت ترس همه موهایش سفید شده و چنان از نظر روحی آسیب دیده که در بیمارستان روان درمانی بستری می شود. در پشت جلد کتاب خلاصه ای از داستان اینگونه آمده است: در خانواده ای که پدر و مادر در کار و ذهنیات خود غوطه ورند، فرزند کوچک شان در اثر بی توجهی می میرد. آیدا دختر نوجوان خانواده که بیش از حد حساس است و بیش از همه احساس مسئولیت می کند، در اندیشه انتقام و رویارویی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما