65,000
تومان
10 ٪
58,500
تومان
افزودن به سبد خرید

تن های تنها: طلاق عاطفی

1
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب تن های تنها: طلاق عاطفی، نوشته محمدصادق آقاجانی کوپایی است و در انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به چاپ رسیده است.

طلاق عاطفی یکی از اَشکال ارتباطی بین زوجین است که در آن رابطه صمیمانه و عاشقانه زن و شوهر آسیب می بیند، به گونه ای که گرچه زن و مرد از نظر قانونی همسر یکدیگر به شمار می آیند، ولی بین آن ها ارتباط عاطفی، صمیمانه و جنسی مطلوب وجود ندارد. وضعیتی که زن و شوهر در کنار هم هستند اما همراه، همدل، همدرد، همسر و هم سرّ هم نیستند.

فصل نخست کتاب کتاب تن های تنها، درباره نشانه های طلاق عاطفی است و چیستی طلاق عاطفی در این فصل مطرح شده که نشانه های طلاق عاطفی شامل مباحثی در زمینه برجسته سازی ضعف ها، ضعف روابط عاطفی، رفتارهای آزاردهنده، پرخاشگری، سردی روابط جنسی و مسائل این چنینی نیز تبیین می شود.

فصل دوم درمورد عوامل طلاق عاطفی است که مولف در دسته بندی مختلف به عوامل پیش و پس از ازدواج اشاره دارد و همچنین به مباحثی مانند مهارت همدلی با همسر و مهارت های ارتباطی و زندگی بدون معنا و مسائل این چنینی می پردازد.
راه های برون رفت از طلاق عاطفی در فصل دیگر مطرح شده که شناخت مشکل، اصلاح باورها، تکنیک های رفتاری و محبت های بین همسران در این فصل تبیین می شود.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام