loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تن های تنها: طلاق عاطفی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24464 10003022
22,000 19,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تن های تنها: طلاق عاطفی، نوشته محمدصادق آقاجانی کوپایی است و در انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به چاپ رسیده است.

طلاق عاطفی یکی از اَشکال ارتباطی بین زوجین است که در آن رابطه صمیمانه و عاشقانه زن و شوهر آسیب می بیند، به گونه ای که گرچه زن و مرد از نظر قانونی همسر یکدیگر به شمار می آیند، ولی بین آن ها ارتباط عاطفی، صمیمانه و جنسی مطلوب وجود ندارد. وضعیتی که زن و شوهر در کنار هم هستند اما همراه، همدل، همدرد، همسر و هم سرّ هم نیستند.

فصل نخست کتاب کتاب تن های تنها، درباره نشانه های طلاق عاطفی است و چیستی طلاق عاطفی در این فصل مطرح شده که نشانه های طلاق عاطفی شامل مباحثی در زمینه برجسته سازی ضعف ها، ضعف روابط عاطفی، رفتارهای آزاردهنده، پرخاشگری، سردی روابط جنسی و مسائل این چنینی نیز تبیین می شود.

فصل دوم درمورد عوامل طلاق عاطفی است که مولف در دسته بندی مختلف به عوامل پیش و پس از ازدواج اشاره دارد و همچنین به مباحثی مانند مهارت همدلی با همسر و مهارت های ارتباطی و زندگی بدون معنا و مسائل این چنینی می پردازد.
راه های برون رفت از طلاق عاطفی در فصل دیگر مطرح شده که شناخت مشکل، اصلاح باورها، تکنیک های رفتاری و محبت های بین همسران در این فصل تبیین می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

Fatima

سلام این کتابی ک معرفی کردید درمورد اثار مخرب طلاق عاطفی نسبت ب طلاق قانونی هم مطلب داره؟

16 اسفند 1394

سلام. نخیر

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما