loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقوق بشر در پرتو حکومت اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24618 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در چهار فصل تدوین شده است که در فصل نخست هفت محور اساسی مانند حقوق بشر، دموکراسی، حکومت اسلامی، مشروعیت و... تعریف شده و گفتارهای خاصی در فصل اول مورد تبیین کلی قرار می گیرد.
فصل دوم کتاب، حقوق بشر در پرتو مشروعیت حکومت اسلامی است که در دو مبنای مشروعیت حکومت در اسلام و آثار و پیامدهای مشروعیت الهی حکومت در تحقق حقوق بشر مطرح می شود.
فصل سوم کتاب حقوق بشر در پرتو اهداف حکومت اسلامی بوده که این فصل گفتارهای مختلفی مانند حقوق بشر در پرتو هدف عالی حکومت اسلامی و حقوق بشر در پرتو اهداف مقدم و موخر حکومت اسلامی در آن تبیین می شود.
فصل چهارم این اثر حقوق بشر در پرتو ساختار و کارگزار حکومت اسلامی است که ساختار توحید محور، ولایت محور و مردم سالار حکومت اسلامی را تبیین می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما