loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توت فرنگی های روی دیوار

مجموعه داستان های کوتاه

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده محمد سرشار

ویراستار افسانه غفوری

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 116

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24702 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب توت فرنگی های روی دیوار، مجموعه ای از 12 داستان کوتاه به قلم محمد سرشار است که مهم ترین حوادث و فراز و فرودهای جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب را روایت می کند.
حوادثی از دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، دوران اصلاحات، مبارزه با مفاسد اقتصادی، پرونده هسته ای و ... .
محمد سرشار در این کتاب تلاش کرده بسیاری از نظریه ها، گفتمان ها و مسائل رایج در فضای سیاسی جمهوری اسلامی ایران را با زبان داستان برای مخاطب تبیین کرده و تصویری داستانی از چهل سال تاریخ معاصر ایران ارائه دهد.

شاید بتوان وجه تمایز این مجموعه را از دیگر مجموعه هایی که درباره انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران نگاشته شده اند، در این دانست که نویسنده ی این داستان ها، آقای محمد سرشار، خود، فرزند این انقلاب است و در روزهایی چشم به جهان گشوده که صدای بمباران های دشمن بعثی، گوش خانه های این دیار را پر کرده بود. به همین دلیل، می توان این مجموعه را نگاه «نسل سوم انقلاب» به آن دانست. نگاه نسلی که تازه به راه افتاده است تا سکان این حرکت را در دست بگیرد.
عناوین 12 داستان کوتاه این مجموعه عبارتند از:
همین شنبه اتفاق می افتد / آخرین چهارشنبه زرد و سرخ / توت فرنگی های روی دیوار / حلزون های خانه به دوش / سال ها می گذرد حادثه ها می آید / مردی که خواب هایش را در جیبش گذاشته بود / روزنامه نگار / کمپینی برای یادآوری یک امام / مشاور مذهبی / ش.ج / داستان ما و کدخدایی که نمی خواست فرفره بسازیم / روح توافق نامه آبجی و خسروخان
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما