loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلاب اسلامی در شیراز

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده منصور نصیری طیبی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 1194

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24761 10003022
520,000 494,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پرداختن به تاریخ منطقه ای انقلاب اسلامی با نگاهی ژرف، بازتاب فعالیت و تلاش های اسلامی و انقلابی مردم منطقه ی خاصی از کشور می باشد. تاریخ منطقه ای بخشِ جدایی ناپذیر از تاریخ نگاری کلان انقلاب اسلامی به حساب می آید که تدوین آن یکی از اولویت های مرکز اسناد انقلاب اسلامی است. در این راستا برای ثبت و ضبط رشادت ها، مبارزات و مجاهدت های بی امان مردم مسلمان و انقلابی خطه ی شیراز در تکوین انقلاب اسلامی، کتاب حاضر تألیف و منتشر شده است.

شیراز از جمله شهرهای ایران است که مردم ولایت مدار آن از شروع نهضت اسلامی حضرت امام (ره) تا به ثمر رسیدن آن به رهبری عالمان متعهد و مبارز دینی از جمله مرحوم آیت الله محلاتی و شهید دستغیب به ایفای نقش پرداخته و در طول تاریخ همواره در صف نخستین مبارزه علیه استبداد و استعمار در کنار روحانیت بوده اند که همراهی آنها با عالم مبارز آیت الله علی اکبر فا ل اسیری در مواجهه با واقعه ی رژی یکی از این نمونه ها می باشد. در انقلاب اسلامی نیز شیراز به دلیل فعالیت های گسترده ی مردم خداجوی آن دیار علیه حکومت طاغوت مستوجب حکومت نظامی شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما